CHIŃCZYK ***(10)

Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Zawartość pudełka: - plansza - 16 pionków - kostka - instrukcja Cel gry Celem gry jest przeprowadzenie wszystkich swoich pionków z bazy (kwadrat w kolorze gracza) na ścieżkę zwycięstwa. Przygotowanie do gry Każdy z graczy wybiera cztery pionki w jednym kolorze i ustawia je w swojej bazie. Gracze po kolei rzucają kostką. Ten, kto wyrzuci największą liczbę oczek, zaczyna. Następni gracze wykonują swoje ruchy w kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara. Przebieg rozgrywki Gracze rzucają kostką i przesuwają swoje pionki do przodu (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) o tyle pól, ile wskazuje kostka. Rzuca się raz, chyba że na kostce wypadnie szóstka. Szóstka uprawnia do dodatkowego rzutu lub wyprowadzenia pionka z bazy na pole startowe (każdy gracz ma swoje pole startowe - oznaczone jest ono odpowiednim kolorem). Drogi Kliencie! Nasze gry kompletowane są ze szczególną starannością. Jeżeli jednak zdarzą się jakieś braki (za co z góry serdecznie przepraszamy) możesz przesłać reklamację na adres: servicegranna.pl Nie zapomnij podać swojego imienia i nazwiska oraz adresu (miasto, kod pocztowy, ulica, numer domu i mieszkania) oraz napisz jakiego elementu gry brakuje. Jeżeli chcesz otrzymywać drogą mailową wiadomości o nowościach, wyślij e-mail z taką informacją na adres: servicegranna.pl i podpisz go imieniem i nazwiskiem. Zapraszamy - odwiedź nas na Facebooku: www.facebook.com/grannagry 00208/3 2014 Jeśli gracz wyrzuci szóstkę kilka razy z rzędu, może poruszać się cały czas jednym pionkiem lub - jeśli ma na planszy więcej swoich pionków - za każdym razem używać innego. Jeżeli gracz nie ma na planszy żadnego pionka, nie może zrobić nic, dopóki nie wyrzuci szóstki i nie wyprowadzi pionka z bazy. Nie można zrezygnować z ruchu - każdy rzut kostką musi zostać zrealizowany. Jeśli podczas wędrówki pionek trafi na pole zajęte przez innego gracza, to pionek, który był na polu pierwszy, zostaje zbity i wraca do bazy. Na polach oznaczonych jasnymi kółkami może stać kilka pionków równocześnie. Nikt nikogo nie zbija. Zwycięstwo Zwycięża ten, kto pierwszy ustawi wszystkie 4 pionki na swojej ścieżce zwycięstwa. Przy grze w 3 lub 4 osoby można toczyć walkę o 2. i 3. miejsce.