CHIŃCZYK ***(10)
Wiek graczy: 5+
Liczba graczy: 2-4
Zawartość pudełka:
- plansza
- 16 pionków
- kostka
- instrukcja
Cel gry
Celem gry jest przeprowadzenie wszystkich swoich pionków z bazy
(kwadrat w kolorze gracza) na ścieżkę zwycięstwa.
Przygotowanie do gry
Każdy z graczy wybiera cztery pionki w jednym kolorze i ustawia je w swojej
bazie. Gracze po kolei rzucają kostką. Ten, kto wyrzuci największą liczbę
oczek, zaczyna. Następni gracze wykonują swoje ruchy w kolejności zgodnej
z ruchem wskazówek zegara.
Przebieg rozgrywki
Gracze rzucają kostką i przesuwają swoje pionki do przodu (zgodnie
z ruchem wskazówek zegara) o tyle pól, ile wskazuje kostka. Rzuca się raz,
chyba że na kostce wypadnie szóstka. Szóstka uprawnia do dodatkowego
rzutu lub wyprowadzenia pionka z bazy na pole startowe (każdy gracz
ma swoje pole startowe - oznaczone jest ono odpowiednim kolorem).
Drogi Kliencie!
Nasze gry kompletowane są ze szczególną starannością. Jeżeli jednak zdarzą się
jakieś braki (za co z góry serdecznie przepraszamy) możesz przesłać reklamację
na adres:
servicegranna.pl
Nie zapomnij podać swojego imienia i nazwiska oraz adresu (miasto, kod
pocztowy, ulica, numer domu i mieszkania) oraz napisz jakiego elementu gry
brakuje.
Jeżeli chcesz otrzymywać drogą mailową wiadomości o nowościach, wyślij
e-mail z taką informacją na adres: servicegranna.pl i podpisz go imieniem
i nazwiskiem.
Zapraszamy - odwiedź nas na Facebooku:
www.facebook.com/grannagry
00208/3 2014
Jeśli gracz wyrzuci szóstkę kilka razy z rzędu, może poruszać się cały czas
jednym pionkiem lub - jeśli ma na planszy więcej swoich pionków - za
każdym razem używać innego. Jeżeli gracz nie ma na planszy żadnego
pionka, nie może zrobić nic, dopóki nie wyrzuci szóstki i nie wyprowadzi
pionka z bazy.
Nie można zrezygnować z ruchu - każdy rzut kostką musi zostać zrealizowany.
Jeśli podczas wędrówki pionek trafi na pole zajęte przez innego gracza,
to pionek, który był na polu pierwszy, zostaje zbity i wraca do bazy.
Na polach oznaczonych jasnymi kółkami może stać kilka pionków równocześnie.
Nikt nikogo nie zbija.
Zwycięstwo
Zwycięża ten, kto pierwszy ustawi wszystkie 4 pionki na swojej ścieżce
zwycięstwa. Przy grze w 3 lub 4 osoby można toczyć walkę o 2. i 3. miejsce.